دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

منبع آب ایستاده

منبع آب ایستاده اغلب راحت ترین و کارآمدترین روش برای ذخیره آب در داخل یا مجاور آن است. آنها مخازن ایده آل برای جمع آوری آب باران و ظروف ذخیره آب قابل شرب و غیر قابل آشامیدن نیز هستند. یک منبع آب ایستاده ممکن است درون یک کمد یا اتاق تاسیسات یک ساختمان موجود قرار داشته باشد و به راحتی در داخل یا کنار دیوار یک ساختمان جدید قرار گیرد.

ملاحظات موثر در نصب منبع آب ایستاده شامل ارتفاع شیرهای آب در مقایسه با پایین مخزن برای سیستم های تغذیه گرانش است. در صورت برنامه ریزی دقیق ، از چنین لوازم جانبی می توان برای تمیز کردن ، آبیاری محصولات یا حیوانات و بسیاری از فرآیندهای صنعتی استفاده کرد. گاهی اوقات استفاده از مخازن ذخیره آب ایستاده به عنوان روشی برای مدیریت آب تجمع یافته در یک محل ، یا به صورت بارندگی یا رواناب ، امری سودمند است که به شما اجازه می دهد از مناطق حساس کانالیزه شود یا به تدریج آزاد شود.

برای بیشتر مشتری های ما که مخزن ذخیره آب ایستاده را انتخاب می کنند ، پلاستیک مواد ایده آل است. مخازن پلاستیکی نسبت به مخازن فلزی در هر لیتر آب ذخیره شده سبک تر هستند و در صورت قرار گرفتن در معرض آب و هوا ماندگاری بیشتری دارند.

منبع آب پلاستیکی عمودی از CHF Supplies توسط شرکت های محترم با استاندارد بالایی تولید می شوند. اگر قرار است مخزن آب شما به هر طریقی به منبع تغذیه شبکه متصل شود ، یک مخزن آب تأیید شده WRAS را انتخاب کنید تا مطمئن باشید تمام قوانین مربوطه را رعایت می کند.

یکی دیگر از مزایای مخازن پلاستیکی این است که می توانند به انواع مختلفی از اشکال ، اندازه ها و پروفیل ها تبدیل شوند تا تقریباً در هر موقعیتی متناسب باشند. اگر هیچ یک از مخازن موجود در این صفحه با هدف شما مطابقت ندارد ، حتما مخازن افقی و مخازن باریکی را که ذخیره می کنیم مشاهده کنید. یا با ما تماس بگیرید و دقیقاً آنچه را که نیاز دارید توصیف کنید.

مخازن ذخیره آب آشامیدنی در اندازه های مختلف ، تا 30000 لیتر وجود دارد. تصویب شد

مخازن برداشت آب باران / آب غیر شرب در هر دو اندازه خانگی و تجاری مناسب برای ذخیره آب در طیف وسیعی از صنایع. مخازن پلاستیکی ما امکان ذخیره آب و استفاده از آن را به راحتی شما فراهم می کنند. ظرفیت های از 150 لیتر تا 90،000 لیتر.

مشاهده لیست قیمت انواع منبع آب ایستاده در لینک روبرو : منبع آب ایستاده