دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

منبع آب قابل شرب

منبع آب آشامیدنی قابل شرب از جنس استنلس استیل راه حل ایده آل برای هر سازمانی است که برای ذخیره آب آشامیدنی یا هر سازمانی که نیاز به تمیز کردن کلیه سطوح داشته باشد ، نیاز به رعایت AWWA دارد. تمام پیشنهادات منبع ذخیره سازی آب استیل ضدزنگ با تمام الزامات FDA یا سایر نهادهای نظارتی مطابقت دارد یا فراتر می رود.

مخازن سازگار AWWA – AWWA کدهایی را منتشر می کند که بطور سنتی توسط اکثر پروژه های دولت ایالتی ، محلی یا فدرال دنبال می شوند. فولاد ضد زنگ برای ذخیره آب آشامیدنی به استاندارد تبدیل شده است. این مخازن با طیف گسترده ای از ابعاد مختلف ، تا 650،000 گالن انتخاب می شوند و در هر غذا یا تأسیسات فرآوری مایع به محفظه کار تبدیل می شوند. روکش استیل ضد زنگ برای ذخیره طولانی مدت برای آب و آب قابل شرب NSF 61 برای آبیاری و ساخت مناسب است.

چرا شهرها و کشورها فولاد ضدزنگ را انتخاب می کنند؟ فولاد ضد زنگ به عنوان یک مصالح ساختمانی سال هاست که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. استحکام ، دوام و انعطاف پذیری آن را به عنوان یک ماده کامل برای ساخت نه تنها منبع آب قابل شرب بلکه بسیاری از نیازهای زیرساختی دیگر در مواردی که معمولاً مشکل خوردگی است و آلاینده ها باعث حذف بسیاری از مواد کمتر مستحکم شده اند را تبدیل کرده است. خواص بی نظیر استیل ضد زنگ آن را در برابر خوردگی فوق العاده مقاوم می کند و تقریباً برای ماندگاری طولانی مدت آن را رایگان نگه می دارد.

معماران و مهندسان – ما در حال حاضر با 100 نفر از متخصصان صنایع آتش نشانی ، محوطه سازی ، مدیریت آب ، تأسیسات تجاری و مدیریت ریسک کار می کنیم تا نقشه ها و مشخصات خطوط را برای پروژه های مشتری خود ارائه دهیم.

مخازن آب ما نیز مورد تأیید قرار گرفته و در برنامه های ساختمان برای شهرها ، شهرستانها ، مناطق مدارس و شهرداری ها درج شده است. اطلاعات موردنیاز برنامه های پروژه مورد نظر خود را به ما اطلاع دهید.

انتخاب بزرگ ما از منبع آب استیل ضد زنگ را می توان در شکل های مختلف و پیکربندی های سفارشی ساخت تا متناسب با نیازهای خاص شما باشد. تمام مخازن شامل مهندسی اختصاصی سایت با ضمانت نامه های طولانی و آگاهی از این هستند که شما اخیراً یکی از بهترین مخازن موجود در بازار را که در تاسیسات شما نصب منبع آب شده است داشته اید.

مشاهده لیست قیمت منبع آب در لینک روبرو : منبع آب